woensdag 13 oktober 2010

Zo beleef je de gaafste dingen!

Gister had ik een bruiloft.
Mijn beste vriendin trouwde, en naast ceremoniemeester, was ik ook getuige en zou ik foto's maken.
Alleen was ik zo stom om mijn fototoestel te vergeten.
En uiteraard had niemand anders (we waren maar met een heel klein gezelschap) zijn fototoestel bij zich.
Omdat ik tever weg woon kon ik ook niet terug om het ding te halen want dan zou ik de rest van de dag missen.
Afgesproken werd dat ik een dag later (vandaag dus) terug zou komen om foto's te maken. Dan nog maar een keer de jurk en het pak aan.
Verder werd het een fantastische dag. Mooi weer, mooie toespraak en leuke mensen.
Het werd niet al te laat, dus op tijd naar huis.
Vanmorgen vroeg weer op om dit keer met camera richting het kersverse bruidspaar te rijden!
Het weer was iets minder als gister maar nog altijd goed. Op de fotolocatie staan veel bomen waar het blad vanaf viel. Het leverde schitterende foto's op.
Daarna snel door naar schiphol, want er moest immers op huwelijksreis gegaan worden.
Omdat het bruidspaar geen tijd had om hun kleding weer om te wisselen checkte ze met jurk en pak nog aan in.
Dat leverde mooie foto's en leuke blikken op!
En omdat de ceremoniemeesters mee mochten op vakantie checkte ook ik in!
In Turkije maakte we ook nog wat foto's. Ze hadden immers toch hun kleding nog aan!
Bij het strand, bij een grot en in een kloof. Harstikke gaaf!



Helaas ging toen de wekker, en moest ik m'n bed weer uit.
M'n droom vervlogen, 12 november, dan trouwen ze echt, ben ik echt ceremoniemeester, getuige en maak ik foto's.
En gelukkig woon ik hartstikke dichtbij. Dus als ik mijn toestel vergeet kan ik wel 6 keer terug om m te halen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten