zondag 20 maart 2011

Moestuin de beginselen



Van de week fanatiek begonnen met mijn moestuin.
De tegels zijn besteld bij pa, die heeft een klussenbedrijf en kan daar net wat makkelijker aan komen dan ik.
De bak komt daarna net zoals de aarde.

Van de week meteen even langs de poenix gereden om te kijken of ze zaadjes hadden.
Bij de phoenix hebben ze uiteenlopende dingen voor een prikkie.
En de zaadjes hadden ze nu ook! 5 zakjes voor 2 euro.
Ik nam meteen 15 zakjes mee.
Bij de Hema zaaibakken gehaald zodat ik meteen kon beginnen.
En nu staan er in mijn vensterbank 5 bakken met zaadjes te wachten tot de eerste groene sprietjes boven komen.
Ik ben beniewd!

2 opmerkingen:

  1. Hoi lies, Na ik gegrepen heb, was er bij ons vorig jaar twee miljoen over. Dus daar kan wel een etentje van af.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop dat je snel resultaat ziet van je plantjes. Wel er tegen blijven praten he ;-0))

    BeantwoordenVerwijderen