woensdag 9 maart 2011

Verliefd



Ik ben verliefd, niet alleen op mister E, maar ook op het vierkantemetertuintje
Ik heb maar 15M2 betonia's en die is volledig overgegeven aan de konijnen.
En omdat de nijnen overal aan eten en vreten, kan ik weinig laten groeien en bloeien.
Ik heb 3 grote potten staan, met hierin een framboos, een miniperenboom en een passiebloem.
Eromheen hoog (heel hoog) kippengaas, zodat Gerrit ze niet aan kan vreten (lang leve de grote konijnen die zelfs op tafels kunnen springen!)

En nu heb ik dus in mijn hoofd gehaald dat ik een vierkantemetertuin wil!
Deze zou ik dan op mijn schuurdak willen zetten, en via mijn raam verzorgen.
Wat ik dan zou willen?

worteltjes, boontjes, tomaten,bietjes, peterselie, sjalotten, knoflook, prei, sla, andijvie, komkommer, paprika, aardbeien, en nog 2 soorten kruid en 1 soort bloemen.

Ik zou t liefst NU naar de winkel rennen, alles halen en beginnen.
Maja toch eerst maar even met pa overleggen of het zou kunnen op m'n dak.
Zou t dak het aankunnem is het niet te zwaar, hoe zit het met de zon en de hitte op een plat dak?

Heb jij ervaring met een vierkantemoestuin??
Waarom wel/niet????

Geen opmerkingen:

Een reactie posten