maandag 4 juli 2011

comeback

En toen was het ineens voor langere tijd stil hier.
Tijd om de draad weer op te pakken!

Een update voor alle nieuwschierigen,
Mister E en ik zijn alweer bijna een half jaar samen.
De twijfels hebben plaats gemaakt voor toekomstmuziek.
Kan niet wachten tot hij hier woont, helaas voor mij wil mister zelf nog even wachten. Ook te begrijpen hoor!
Rustig aan!

Oma die in Alphen bij de schietpartij was heeft het allemaal goed verwerkt.
Wel wordt ze oud, erg oud, en hard ook.. We wachten af wat de toekomst voor haar mag brengen.

Gerrit en Plien de konijnen scharrelen nog altijd vrolijk rond.

Liefste vriendin was zwanger en is bevallen.
Een heel lief 'neefje' is het resultaat, hoop dat ik vaak mag oppassen!
En verder? Tja, gaat het gewoon goed met me!!!

De Roparun is geweest, een heftig jaar gehad al zeg ik het zelf.
Voor het eerst deed ik het helemaal alleen.
Want liefste vriendin was immers zwanger dus kon niet helpen en al helemaal niet mee. Veel drukte leverde het me op.
Maar ook een onwijs leuk team, 19.000!!!!! euro, en 2 vervangers voor volgend jaar.
We zullen doorgaan!!!

Op t werk loopt alles zoals het zou moeten lopen.
Kortom, tijd voor weer wat vrolijke berichtjes!
Jullie horen van me!

Liefs
Lies

1 opmerking:

  1. Joepie!! Je bent er weer!! Fijn om te lezen dat het allemaal goed gaat.
    Sjaan

    BeantwoordenVerwijderen