zondag 17 juli 2011

Schipperen

Het is schipperen met m'n nieuwe 'dieet'
Geen tarwe, geen suikers, geen witmeelprocucten, geen geen geen.
Dinsdag begonnen met boontjes, vis en zilvervliesrijst.
Woensdag maakte mijn schoonmoeder anneliesproof macaroni.
Donderdag werd t op het werk een glutenvrije portie spaghetti.
Vrijdag at ik glutenvrije lasagne.
En Zaterdag werd het salade met vis.
En vandaag boekweitpannekoeken met sojamelk.




Uit een pakje, dat dan weer wel, want geen inspiratie, puf kracht en middelen om alles vers te maken.
Bruin werden ze niet, maar smaken deden ze wel.
Zonnatura appelstroop erop (iets anders mag ik immers niet) en tadaaaaaa
Nu hard haverkoekjes aan het bakken.
Ben benieuwd! Gluten, wittesuiker en melk vrij uiteraard! (al eet ik wel gewoon boter hoor!)
Het resultaat komt morgen met recept en foto!

1 opmerking:

  1. Hey Lies, is eht nog gelukt emt eht brood bakken? Ik weet wel dat je bij de Welkoop altijd veel verschillende broodmixen kan kopen ... misschien zit daar nog iets voor je bij?
    Ik hoop dat het dieet je brengt wat je nodig hebt: nieuwe kracht & gezondheid! Veel succes!
    Liefs van Sas

    BeantwoordenVerwijderen