dinsdag 12 juli 2011

Dieet

Ik mocht al heel veel niet eten.
Geen nootjes, geen pinda's, geen kokos, geen rauwe tomaat, banaan en appel.
En nu besloot de dokter gisteren dat ik ook geen tarwe, wit meel producten (witte rijst, wit brood, witte pasta, citrusvruchten, E nummers en gerafineerde suikers mag, daarnaast moet ik een hoop wel eten.
300 gram groenten
Zilvervliesrijst.
Speltbrood
fruit (Lastig als je geen citrusvruchten, appel en banaan mag)
en zo nog een heel lijstje aan ubergezonde dingen.

Gisteren eerst op zoek gegaan naar een broodbakmachine om zelf het brood te bakken.
Dat is gelukt, moet hem alleen nog ophalen.
Mijn neef die bakker is doet momenteel zijn best om speltmeel voor me te verkrijgen en een goed recept om brood te bakken.
Straks eerst maar eens boodschappen doen voor wat andere gezonde dingen.
Hopelijk gaat het allemaal helpen en voel ik me snel beter!!

Iemand nog ideeen voor recepten?

1 opmerking:

  1. Fijn dat t goed met je gaat. en leuk dat Mister E en jij al een halfjaar samen zijn.Lijkt me moeilijk zeg zo'n dieet maar ja je hebt weinig keus eh als je je beter wilt voelen.

    BeantwoordenVerwijderen