maandag 20 september 2010

Ken je dat?



Ken je dat....

Je plannen maakt en alles anders loopt.
Je zo moe bent dat je eerder naar huis moet terwijl je nog wil blijven.
Alles lekker lijkt maar niets je smaakt?
Een dag gezellig moest worden maar dat er niets van kwam?
Je aan het verven bent en de buurman verderop gaat zagen terwijl de wind jou kant op staat..... (shiiiit!)
Je huis netjes was totdat de visite weg ging.
Je echt geen kracht hebt om t weer op te ruimen.
Je geen zin hebt om te koken.
Je vriezer vol zit met eten maar niks wat je lekker lijkt.
Je moe wordt van jezelf.
Je niet weet hoe andere over je denken.
Je daar teveel overnadenkt en moe van jezelf wordt.
Je je geen houding weet te geven in sommige situaties.
Je moet gaan sporten maar zooo geen zin hebt.
Je bloginspiratie zat hebt maar het even kwijt bent.
Je je konijnen een nieuw speeltje geeft, om vervolgens gek te worden van het belletje.


Dat heb ik nou al 2 dagen. Dat ken je dat!

2 opmerkingen:

  1. Jaaaaa! Dat had ik gisteren! En dat was nou net de dag dat ik 's avonds altijd ga sporten. Geeeen zin, maar wel gegaan. En het hielp tegen mijn vervelende gevoel! Lekker me even in het zweet werken en mijn agressie (irritatie) eruit! Fieuw!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaaaa. Dat heb ik ook wel eens en toch is het ook wel eens lekker :)

    BeantwoordenVerwijderen