maandag 8 november 2010

Afrika

3 jaar terug heb ik en safarireis door Kenia gemaakt.
Afrika en China boeien me al jaren.
China heb ik nog nooit bezocht, een klein stukje van Afrika wel.
Ik nam een stukje afrika mee naar huis, het facineert me, de natuurlijke spullen, giraffen en olifanten, de kleuren en het gebruik van het materiaal.

Zo heel veel heb ik niet, meer is altijd welkom.
Zo nu en dan komt er iets bij, meestal gekregen van vrienden of familie.
Vandaag kwam er ook iets bij, gekregen van by kris.
Zij had vorige week een give away, en ik won!
2 schattige olifantjes kwamen me tegemoed!





Zoals gezegd heb ik nog meer spulletjes.
De olifanten staan er dus geweldig tussen!




Deze man is gemaakt van kaarsvet, het is dan ook een kaars in de vorm van een schild. 15 jaar geleden meegenomen uit Afrika door vrienden, zij waren m zat, nu staat hij hier de boel te beloeren.





Kris, bedankt voor je oorbellen! Ze zijn echt geweldig!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten