zaterdag 6 november 2010

Breien is zo makkelijk nog niet!

Ik wist niet dat breien zo moeilijk was.
In opzetten ben ik inmiddels echt een kampioen!

Al was dat ook nog lastig, maar met wat zoeken op het internet lukte het dan toch!

Alleen toen ging ik breien, ik kreeg de steken haast niet meer verder op de naald geschoven. Steeds strakker en strakker ging het.
Dus de boel weer uitgehaald, en opnieuw begonnen.
Inmiddels heb ik 2 rijen gebreid. M'n rondbreinaald zit weer in de verpakking.
Dat was nog even teveel gevraagd.
Terug naar de 2 naalden en breien maar.
Vanzelf gaat het nog niet, en m'n breiwerk loopt weer strakker aan...
Iemand tips???

2 opmerkingen:

  1. Hahahaha, nee sorry meid, ik zit zelf nog into the haak en dat gaat ook niet zo soepeltjes ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb inmiddels 3 banen staan en t gaat al wat soepeler, mar geduld... Nee dat heb ik niet!

    BeantwoordenVerwijderen