donderdag 4 november 2010

foto's


Snuffelend door al mijn oude foto's rakel ik van alles op.
Lachen in de efteling, genieten van de zonsondergangen in cyprus, en tegelijk huilen om je ex. Ziekenhuisbezoeken, mri'scans, en op ziekenbezoek, werkoverleggen, stress en drukte, Euro Disney, Parijs, lachen om niks, kwaad kunnen zijn op alles.
Heerlijk al die oude herinneringen, straks staan ze allemaal in 1 boekje, voor m'n vriendinnetje die volgende week trouwt.
Hoop dat ze het net zo geweldig vind als ik het vond om te maken!

1 opmerking:

  1. Hoi lies,

    ziet er leuk uit! heerlijk is dat hé , om daar foto's te struinen en alles grappige herinneringen op te halen.
    ik heb een leuk nieuwtje voor je:
    Je bent de winnares van mijn give away!
    als jij je adres mailt naar info-at-bykris.nl dan komen de afrikaanse oorbellen zsm jou kant op!
    fijne dag verder!

    BeantwoordenVerwijderen