dinsdag 23 november 2010

Vakantie


Op het werk hangt het lijstje er al even.
Het lijstje is nog helemaal leeg, niemand durft zijn naam erop te schrijven.
Het hangt wel volledig in het zicht, als je het kantoor binnenkomt zie je het als eerste hangen.
We hangen er vaak het andere lijstje voor, hier staan wel datums op.
Een paar maar, maar ze staan erop, met de bijbehorende namen er netjes bij.
Iedere keer als mijn teamleidster binnen komt hangt ze snel het andere lijstje er weer voor, die schijnt belangrijker te zijn.
Ik weet het nog niet hoor... is een veelgehoorde zin.
Kortom, we moeten de datums van onze zomervakantie's weer doorgeven.
En dan moet je ook gaan nadenken wat je wilt.
Ik weet nog niet eens hoe mijn leventje er volgend jaar uit ziet, ben ik alleen of toch weer samen? (I hope so), heb ik geld voldoende, wil ik een nieuw bed of ga ik weg?
Vandaag ben ik eens gaan kijken zo her en der, heel stiekem.
De meeste reisorganisaties voor groepen geven de zomergids nog niet uit, ik ben te vroeg.
Zie je wel, het ligt niet aan mij!! Ze zijn gewoon veel te vroeg op t werk.
Intussen kijk ik voorzichtig verder, Toch Borneo?? (dat wil ik al jaren) of India, China staat ook hoog op de lijst. Bovendien moet het een (single)groepsreis zijn, relatief actief, back to basic als het even kan, en vooral uitdagend en niet al te duur...
Iemand tips???

1 opmerking: