donderdag 24 februari 2011

Thinks I like!

Er zijn zoveel dingen waarvan ik houd!
En dat wil ik graag met jullie delen!!

Chocola!
En dan ook alles met chocola, brownies, cakejes, repen en melk.
Helaas mag ik door m'n allergieen alleen maar repen en eieren van kinder hebben, de rest is te gevaarlijk voor me. Maar dat neemt niet weg dat het heerlijk is!!!

Alles om me heen!
De krokusjes, beestjes in de wei, de sneeuw in de bomen, de douw in de spinnenwebben, de olifanten in kenia, de giraffen in het safaripark

Regelen
Heerlijk om dingen te regelen, van grote verjaardagsfeestjes tot de financieen op het werk, van een dagje uit tot alles voor m'n Roparunteam!

Reizen!
Heerlijk om te reizen, nieuwe culturen en mensen te leren kennen, indrukken op te doen en dingen te ontdekken en achteraf heerlijk weg te dromen bij foto's!

Schone was!
Niets heerlijker dan schone was aan de lijn!

En owww er is zoveel meer!
M'n huisje,
m'n vent,
m'n werk,
m'n vrienden,
m'n familie,
Avondje tv kijken,
Bankhangen,
uitgebreid in bad,
de sauna,
en ga zo nog maar even door!
Waar hou jij van?

1 opmerking:

  1. Dat zijn een hoop blije dingen!
    Buiten dat in mijn lijst bijna al jou favorieten
    staan,
    hou ik ook heeeel erg van mooi weer!

    BeantwoordenVerwijderen