woensdag 16 februari 2011

Vlinders


Nou schreef ik geloof ik vorige week dat ik terug zou komen.
Dat ik weer ging bloggen, en er mijn best voor ging doen.
Om vervolgens trouw iedere dag eventjes te lezen bij al dedoormijgevolgde blogjes.
En zelf trouw niets te schrijven.
Schop onder m'n kont en gaan schrijven!!
Dus hallo, hier ben ik dan weer!

De reden waarom ik niks geschreven heb kan ik heel kort houden.
T zijn de vlinders..
Mister E. is nog altijd in beeld. Inmiddels spreken we dan ook van Mister E en Mevrouw L.
Een hele maand al zijn we samen, en het is nog altijd gezellig!
En natuurlijk is het wennen, ik woon al meer dan een jaar op mezelf, en nu is er ineens een Mister die graag ook wat aandacht wil.
Iemand die vraagt waar ik ben, wat ik doe en met wie ik ben.
Niet vaak vraagt hij dat, maar toch, gewend ben ik het niet meer.
Ik had dan ook wat tijd nodig om daaraan te wennen, om m'n leventje 'samen' opnieuw in te richten.
En nou is het alles behalve zo dat we samen wonen ofzo, maar toch...

En inmiddels went het aardig!
Met vragen hoe gaat het tussen jullie, kan ik nog steeds weinig.
Ja goed! Moet ik er nog meer van zeggen dan?
Natuurlijk zijn er af en toe twijfels, dingen die we niet kennen of nieuwigheden,
maar we overleven het wel en zijn er nog altijd van overtuigd dat we ooit gaan trouwen, kinderen gaan krijgen en samen onze auto het ravijn in rijden (want als de een eerder dood gaat dan de ander is dat ook weer zo triest...)

Ik beloof bij deze plechtig jullie af en toe op de hoogte te houden!!!

1 opmerking: