vrijdag 7 januari 2011

Date



Inderdaad, ik weet het niet, maar wel met een blij gezicht.
Het was vandaag een leuke maar vooral lange dag.
We zijn wezen schaatsen.
Nou kon Mister E. nog niet schaatsen dus een uitdaging voor ons beide.
Ik zou het hem leren, hij zou het leren.
Uiteindelijk heeft hij wat rondjes gemaakt langs de rand van de ijsbaan, ik er gezellig achteraan.
(jammer dat hij niet viel dat was dan wel weer grappig geweest)

Daarna wat gegeten en nog naar de bios geweest.
Iets wat ik wel leuk vond, maar ook wel lang.
Het was allemaal wat onwennig, en ik vind het altijd wel fijn om dan m'n gedachtes nog even rustig op een rijttje te kunnen zetten voordat de dag om is.
Mister E. wilde ook graag nog uit eten, dit heb ik netjes afgekapt.
Dat was me dan weer net even teveel om met iemand te doen die ik voor het eerst ontmoette.

Al met al was het een super gezellige dag.
Er was geen superklik, maar het is ook niet meteen afgeschreven.
Halverwege de dag had de vriendin die wist dat ik weg was en waar ik was al gesmst of ik alweer thuis was.
Na afloop heb ik haar gebeld en ben ik daar nog even een bakje gaan doen
en uiteindelijk ook gaan eten.
Even ontspannen, relativeren en alles rustig om een rijtje zetten.

Wie weet, en zo niet, dan heb ik deze drempel maar weer mooi genomen!

2 opmerkingen:

  1. en je hebt in ieder geval een leuk dagje gehad en de rest zie je vanzelf of niet..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een stapje per keer en vooral goed naar jezelf luisteren. Een goede vriendschap is ook heel veel waard!

    BeantwoordenVerwijderen