woensdag 5 januari 2011

Rusteloos


Ik ben vandaag rusteloos.
Vannacht al een paar keer wakker geweest om niks.
Op een gegeven moment het gevoel dat ik ziek aan t worden was.
Maar vanmorgen toch weer gezond op gelukkig.
De weegschaal gaf niet aan waarop ik gehoopt had, maar ach, he we zijn net begonnen.
Lekker in m'n pyama naar beneden en nog wat msnen met wat lieve vrienden.
Ondertussen kleed ik me toch maar aan.
Ik ga niks doen besluit ik, ik moet volgende week 6 dagen werken, het is wel even goed.
Inmiddels heb ik m'n kabels in m'n slaapkamer in kabelgootjes gestopt, de juiste spullen hiervoor gehaald.
M'n buitenantenne opgehangen, de boel ingesteld, m'n nieuwe fietstas aan m'n fiets gemonteerd, wat gerommeld, gewinkeld en nou wil ik eigenlijk nog stofzuigen.
Ik wil nog een bol paars-roze wol halen, want m'n sjaal is te kort en m;n wol is op, ik wil het konijnenhok verschonen, en ik wil die geweldige docu van gister nog even terug zien, ik wil toch nog even stofzuigen, het liefst boven zodat m'n slaapkamer weer af is.
Maar ik wil helemaal niet stofzuigen, ik wil niks doen, ik wil druk zijn, ik wil alles af hebben en ik wil uitrusten...

Kortom, wat wil ik nou???

1 opmerking:

  1. Haha ga lekker op de bank zitten. De boog kan niet altijd gespannen staan.

    BeantwoordenVerwijderen