vrijdag 7 januari 2011

Heerlijk om te weten dat jullie niet weten wat ik wel weet!

Ik zit me net te bedenken dat het toch heerlijk is al je gedachtes het wijde web op te slingeren zonder dat jullie weten wie ik echt ben, zonder dat ik weet wie jullie zijn.
(met een uitzondering van Sas maar dat telt niet, haar volg ik al zo lang)

Van sommige weet ik dat ze graag zuinig leven, van andere dat ze heel veel of geadopteerde kinderen hebben, van weer andere dat ze ziek zijn en heftige pillen slikken, van weer andere dat ze super creatief zijn, en van weer andere dat ze zelf bh's en tassen maken.
Van sommige ken ik de namen, maar daar heb je het meteen wel weer mee gehad.
Bij mij lezen er (voor zover ik weet) geen bekende mee, en dat hou ik graag zo.
Zo kan ik m'n logje als blurpput gebruiken, alles erop zetten waarvan ik het erop wil hebben.
En of jullie het nou leuk vinden om te lezen of niet, ik gooi het er toevallig wel op!
Vind je het niks, dan lees je t toch niet?

Heerlijk om te weten dat jullie niet weten wat ik wel weet!
Hebben jullie dat ook? Of leest bij jullie heel jullie vriendenkring mee?
Volgens mij ben ik in mijn vriendenkring de enige met een blog.
En zo niet, dan vind de rest het waarschijnlijk ook fijn om hun blog als blurpput te gebruiken en alles erop te zetten zonder dat wij weten over wie t gaat!

3 opmerkingen:

  1. Ik post mijn blog op Twitter en Facebook
    zodat iedereen het kan lezen.
    Ik hou het dan ook redelijk netjes allemaal.
    Echte zielenroerselen houd ik voor
    mezelf en blog ik niet.

    O ja, de kaas blijft redelijk lang dipbaar hoor,
    en anders kan ie altijd nog terug de oven in.
    Echt een aanrader hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vindt het erg leuk om je blojes te lezen, en ik vindt het juist grappig dat ik je niet ken. Zelf heb ik geen blog, de tijd ontbreekt me. Maar het is wel leuk om juist v andere blog veel herkenning v jezelf te zien!

    Blijven schrijven hoor!

    Gr Lies(of jij echt lies heet weet ik niet;), maar ik heet wel echt zo)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi, leuk om een uitzonder(l)ing genoemd te worden!

    Fijn wiekent verder!

    Liefs Sas

    BeantwoordenVerwijderen