donderdag 6 januari 2011

Goed voor je/me zelf zorgen


Ik merk de laatste dagen dat hoe beter ik voor mezelf zorg hoe beter het met me gaat.
Gezond en lekker eten, sporten, bodylotionnetje lekker in bad, maar ook en schoon huis, schoon konijnenhok en lekker bezig zijn dragen hieraan bij.
Ik hoop dat ik deze flow vast kan blijven houden.
Genoeg dipjes gehad de laatste weken, op naar de vrolijke mezelf!

En als klap op de vuurpijl, kers op de appelmoes of slagroom op de taart heb ik morgen een heuse date.
Met een jongen die ik nog nooit ontmoet heb, maar al wel een poosje mail.
We hebben elkaar leren via een datingsite.
Via de mail en msn klikt het goed dus ik ben benieuwd!
Op de foto's is hij niet helemaal mijn type, maar ik roep altijd als hartste dat je niet naar uiterlijk moet kijken, dat je van mensen moet houden en niet van hun lichamen, dus dat zetten we opzij, op naar een ontmoeting met Mister E!
Duimen jullie voor me mee dat het in t eggie net zo gezellig is als via de mail en msn?
Morgen meer! (en als t heel gezellig is misschien wel overmorgen, want dan zal het wel laat worden!)

2 opmerkingen:

  1. oh ik ben ook erg benieuwd hooe.en t kan zo maar raak zijn hoor. Ik leerde mijn man kennen viaucq, geen datingsite maar meer toeval.. ga ik nog eens over bloggen. kan je zeggen,. 1 week na kennismaking ontmoet en was ervoor al raak eigenlijk. en in die week hebben we pas op.Op dag 6 pas foto's uitgewisseld maar elkaar daarvoor al via telefoon gesproken.. een hele nacht en veel gechat.. binnen een half jaar woonden we samen.en nu zijn we bijna 11 jaar samen dus..ik hoop voor jou ook dat je gauw een leukerd tegen komt

    BeantwoordenVerwijderen