dinsdag 14 december 2010

Kerstig

Met de kerstdagen voor de deur moet er toch bedacht worden hoe we dat dit jaar in het vat gaan gieten.
Ik ben nog altijd alleen, en heb echt geen zin om de kerst allenig door te brengen.
Omdat ik ook nog moet werken met kerst (vroeg-laat) is het ook niet handig om nog helemaal naar sint juttemus te moeten.
Dus bedacht de familie dat ze met z'n alle hier maar kwamen gourmetten.
Best leuk, ik hoef niet te reizen, zij hebben geen zooi.
De familie zorgt voor het vlees, ik voor het voor en na gerecht.
En daar ben ik nu dus naar op zoek.
Wil ik soep of wil ik vlees, wil ik ijs of wil ik taart.
En bovendien moet alles ook nog noten en pinda vrij zijn.
Want ook ik wilde de feestdagen toch maar overleven!
Ik ga op smulweb nog maar eens wat inspiratie op doen!
Mocht je tips hebben.... Post ze maar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten