zondag 12 december 2010

Troostvoer

Vorige week schreef ik dat ik niet zo heel lekker in m'n hum zat.
Last van van alles en nog wat in m'n hoofd.
Als ik zulke buien heb ga ik zoeken.
Zoeken naar eten, lekker eten, het liefst nog zoet ook!
En een van de recepten wil ik jullie niet onthouden!
Omdat ik een vrij heftige noten en pinda allergie heb mag ik lang niet alles eten.
Eigenlijk mag ik haast niets, en is het soms zoeken naar lekkers voor in die buien.
Maar het is weer gelukt hoor!


Bostognemandarijntoet ala annelies.

Verkruimel een stuk of 5 (of meer) bostognekoekjes tot kruim.
Pel 3 grote of 5 kleine mandarijntjes en halveer de partjes.
doe onderin de kom de helft van de mandarijntjes.
Strooi hier voor de helft bostognekruimels overheen.
Afdekken met een flinke kwak kwark of yoghurt.
Daarna de andere helft van de mandarijnen.
En afdekken met de andere helft van de bostognekruimels.
Eventueel garneren met hagelslag, m&m's of andere chocodingetjes die je lekker vind.

Eet smakelijk!
(en die callorieen, daar gaan we in januari wel weer mee aan de slag!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten