maandag 27 december 2010

Hoeveel zooi kan een mens hebben


Sinds ik in dit huis woon (iets meer dan een jaar nu)
wil ik al keukenkastjes in mijn schuurtje.
Ik heb niet zo heel veel ruimte over het algemeen genomen, want ik heb geen zolder.
En geen grote opbergkasten, en al helemaal geen grote schuur.
En omdat ik wel 2 klimgragekonijnen heb die als het even kan de planken in de schuur plunderen wil ik keukenkastjes.
Dan kan m'n fiets weer binnen staan (die gebruiken ze als opstapje) en ziet het er netjes en overzichtelijk uit.

M'n vader (die aannemer is) zou het wel even regelen.
Maar zoals dat vaak gaat met kleine klusjes was er geen tijd.
Totdat pa eergisteren aan het kerstdiner zei, ik kom woensdag je kastjes ophangen.
Grote paniek, want dan ben ik er helemaal niet!
Donderdag dan? Dat kon ook.
En nu zit ik dus met een tafel vol met zooi, schoenen, verfblikken, schoonmaakspullen, boormachine, schroefjes, moertjes, vuilniszakken en ondefineerbare troep.
Dat moet straks allemaal terug in de kastjes.
I am Happy!
Alleen die troep!!! Mensen kinderen, wist niet dat ik zoveel had! Nu al!

Mocht ik iemand nog blij kunnen maken met een paar champagnekleurige blokhakken met rechte neuzen, of zwart-roze teenslippers (beide bijna nieuw en maat 40) dan hoo rik het graag!

Verder wil ik jullie bedanken voor de lieve reacties op m'n brandavontuur.
Ik heb niets meer gehoord van de brandweer of BHV-er.
Gisteren wel al het papierwerk ingevuld, en de magnetron buiten nog maar wat verder bij de deur vandaan gezet. Die lucht! Bah!
Hij ziet echt pik en pik zwart. Daar kunnen we mooi niks meer mee!
Morgen komt de huismeester de magnetron afkeuren en een nieuwe brengen.
Wel zo makkelijk voor het maken van brinta!!

1 opmerking: